מסעדות ובתי קפה

מצויאמי מאפשרת לכם לגוון את התפריט שלכם ללא כל מאמץ ו/או התעסקות עם תהליך ייצור הסושי, תוך הקפדה על אספקת סושי איכותי ומוקפד ברמה היומית. לכם נשאר רק לצלחת ולהגיש כספיישל בימים נבחרים או כמנה קבועה בתפריט של בית הקפה. הייצור תחת רישיון ובקרה של משרד הבריאות וכשרות בד"צ בית יוסף.

אין ספק כי המגמה העולמית בתחום המזון צועדת בצעדי ענק אל עבר מזון בריא, שאינו מעובד, מופחת שומן ומורכב מחומרי גלם איכותיים. לצד מגמה זאת, ניתן לראות כי פני הקולינריה הישראלית השתנו גם הן בשנים האחרונות, כאשר המטבח היפני תופס תאוצה, ובו במיוחד הסושי, שהפך למצרך מבוקש בקרב הציבור הישראלי.

במחקר שנערך לאחרונה התברר שישראל היא צרכנית הסושי השנייה בגודלה בעולם, יחד עם ארה"ב ואחרי יפן כמובן.

הסושי הפך למנה נדרשת במיוחד שמתחרה בהצלחה רבה עם מאכלים קונצנזואליים כמו פסטות, פיצות והמבורגרים שמוגשים במיטב המסעדות ובתי הקפה בישראל.

כמסעדנים, אתם יודעים שעל מנת להכין סושי טוב ואיכותי יש צורך בהכשרה מקצועית וניהול מטבח מקצועי שמקפיד על תהליכי עבודה סדורים במיוחד וכמובן על איכות המוצרים, טריות, טעם ואסתטיקה.

בהנחה שאתם מתמחים ומתמקצעים במגוון מטבחים אחרים אך לא במטבח היפני ובכל זאת  לא רוצים לפספס פלח שוק שלם של ציבור הצרכנים, למצויאמי יש את הפתרון האולטימטיבי עבורכם.

מצויאמי מספקת מידי יום סושי ברמה הגבוהה ביותר למגוון רחב של מסעדות ובתי קפה ברחבי הארץ.תחת רישיון של משרד הבריאות,

ייצור הסושי מתבצע ע"י המכשור החדשני והמתקדם ביותר בתחום המזון בישראל ומאפשר ייצור סושי טרי, איכותי, בטעם ובמרקם חסרי פשרות. הסושי שלנו מיוצר ונארז בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות שמירה על טריות ואיכות המוצר.

הסושי של מצויאמי עבר בהצלחה רבה מבחני טעימה וקבוצות מיקוד, בהם גם מבדקים של שפים ואושיות מעולם הקולינריה הישראלי . את ההכשרה לייצור הסושי המושלם קיבלנו ביפן על – ידי מיטב השפים והמומחים לייצור סושי בכמות מסחרית, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים במיוחד וטעם מצוין!

הסושי של מצויאמי מיוצר  בהשגחת הכשרות של בד"ץ – בית יוסף והרבנות כפר סבא, מה שמאפשר לכם לספק סושי איכותי וטעים במיוחד גם לציבור החרדי ושומר הכשרות.

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

052-4446611