בתי מלון

מצויאמי הינו מותג חדשני המתמחה בייצור סושי לשוק המקצועי והמוסדי. הייצור מתבצע במפעל המאובזר במכשור החדשני והמתקדם ביותר לייצור סושי, ברמה הגבוהה ביותר ומספק את המנה היפנית, הפופולארית, למגוון רחב של בתי מלון ברחבי הארץ.

המפעל מחזיק ברישיון ייצרן של משרד הבריאות, ומספק משלוחים במשאיות קירור לכל לקוחותינו, מידי יום ביומו!

אנחנו במצויאמי יודעים ומכירים את חשיבותה של תעודת הכשרות בבתי מלון, לכן אנו שמחים לבשר שהסושי שלנו כשר בהשגחת הבד"ץ – בית יוסף."

חוויית התיירות והנופש בארץ ובעולם כוללת בתוכה את החוויה הקולינארית המקומית המושפעת ממטבחים מרחבי העולם. המטבח היפני שפרץ לחיינו בסערה, כבר לפני למעלה מעשור, הצליח לשנות את פני תרבות האוכל המקומית והתיירותית.

הסושי, מנת הדגל היפנית, הפכה מבוקשת ופופולארית במיוחד בקרב ציבור הנופשים הישראלי והן בקרב ציבור התיירים הנופשים בישראל. חדרי האוכל בבתי המלון ידועים בשפע שלהם ובמנות הססגוניות השואבות השראה מהמטבחים הבין לאומיים.

אתם כשפים או כבעלי ומנהלי בתי מלון בישראל, רוצים להיות סמוכים ובטוחים כי האורחים שלכם יקבלו את חווית הנופש הטובה ביותר, הכוללת ארוחות טעימות, טריות ובאיכות ללא פשרות. כשמדובר בסושי אמיתי, חשובה ביותר ההקפדה על איכות המוצרים, הטריות, המרקם, הטעם והאסתטיקה. המפעל בו מיוצר הסושי של מצויאמי מצויד במכשור חדשני ומתקדם, המאפשר ייצור, אריזה ושינוע של הסושי הטרי והאיכותי ובעל טעם ומרקם ללא פשרות.

סושי אמיתי ואיכותי דורש ידע והקפדה ובעיקר טכניקה. המצרכים, הטריות, בישול האורז והבאתו עד למרקם במדויק וכמובן גלגול הסושי, דורשים מהטבחים שלכם ידע והכשרה ובעיקר דורשים מהם הרבה מאוד זמן והתעסקות. מצויאמי כאן כדי שתוכלו להעשיר את התפריטים שלכם ולפנק את האורחים שלכם במנות גורמה המשדרות יוקרה ובריאות, במינימום מאמץ.

הסושי שלנו עבר בהצלחה מבחני טעימה וקבוצות מיקוד ברחבי הארץ, בהם גם מבדקים של פורום השפים של מלונות אילת, ומבדקי טעם ומרקם נוספים שבוצעו על ידי שפים ואושיות מעולם הקולינריה הישראלי. במצויאמי רכשנו את ההכשרה שלנו ביפן על ידי מיטב השפים היפנים, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים במיוחד וטעם מצוין!

נשמח לספק עבורכם ועבור האורחים שלכם מגוון רחב של מנות סושי טעימות, טריות, איכותיות וכשרות, מידי יום עד אליכם. 

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

052-4446611